► Laat Spoiler zien
- Typ waar je vraag over gaat => Na het plaatsen van Samsung SSD, krijg ik webcam in Windows 7 x64 niet meer werkend, wat gaat er fout?
- Merk en versie => Toshiba Satelite L350-15O
- Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Met de oude schijf 54Rpm draait Windows 7 x64 erg traag, maar met de chicony software start de webcam wel.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadat de Samsung 860 EVO SSD schijf erin is geplaatst krijg ik de webcam niet meer geïnstalleerd. In apparaatbeheer zie ik een USB apparaat dat verkeerd is geinstalleerd. De software voor de webcam van Toshiba werkt op de SATA schijf wel, maar op de SSD schijf krijg ik de webcam niet werkend. Bij het opstarten van de webcam gaat het programma hangen, waarna er een foutmelding verschijnt dat het programma de webcam niet kan opstarten en er gebeurt verder niets meer. Hoe krijg ik de webcam in Windows 7 x64 nu toch aan het werk?